Sposób obsługi klienta w dziale sprzedaży deweloperskiej jest często wypadkową różnych czynników. Wypracowane schematy i stare nawyki nie zawsze są skuteczne.
Aby podnieść efektywność pracy działu sprzedaży dewelopera, prowadzimy audyt i analizujemy zachodzące procesy. Na koniec optymalizujemy je lub w razie potrzeby projektujemy nowe.
Audyt zewnętrzny realizowany jest w formie działań typu “mystery shopping”. Audytor kontaktuje się działem sprzedaży i wchodząc w rolę klienta realizuje zakup mieszkania wg ustalonego z inwestorem scenariusza. Zadaniem konsultanta w tym scenariuszu jest sprawdzenie na ile procesy sprzedażowe dewelopera spełniają oczekiwania i standardy zakupowe klientów na rynku pierwotnym..
Audyt wewnętrzny prowadzony jest przez konsultanta obserwującego pracę zespołu wewnątrz działu handlowego. Jego zadaniem jest analiza procesu sprzedaży z perspektywy handlowców i maksymalne dopasowanie go do oczekiwań klientów.
Wynikiem audytów jest raport z wnioskami nt działań sprzedażowych oraz analizą poszczególnych kroków w procesie wraz z planem wdrażania udoskonaleń w działaniu handlowców.
Dowiedz się czy twój projekt wymaga zmian. Prześlij projekt do darmowej analizy. |
| PRZEŚLIJ PROJEKT | |
PRZEŚLIJ PROJEKT |